MAN TGL 8.220 4×2 dane techniczne – sprawdź co może Ci zaoferować

22 lipca 2021 | Warto wiedzieć

Poszukując dwuosiowych ciągników siodłowych ze sztywnym podwoziem na rynku polskim, odnajdziemy dość pokaźny przegląd różnorodnych modeli. Dzięki temu możemy dopasować je do swoich potrzeb między innymi pod względem mocy silnika czy rodzaju kabiny.

Dzisiaj chcielibyśmy poświęcić uwagę jednej z propozycji samochodów ciężarowych pochodzących z fabryki renomowanego producenta, marki MAN – model TGL 8.220 4×2 z napędem na jedną oś oraz rozstawem osi wynoszącym 4500 mm. Ten całkiem pokaźnych rozmiarów ciągnik siodłowy posiada całkowitą, dopuszczalną masę wynoszącą 7490 kg. W jego wnętrzu ukryty został wydajny, czterocylindrowy silnik o mocy 220 kM/165kW o pojemności 4,6 litra. Dzięki bakowi AdBlue producent zapewnia odpowiedni poziom emisji spalin, dzięki czemu całość spełnia normy EURO 6.

MAN TGL z czterocylindrowym silnikiem oraz napędem 4×2 może być interesującą propozycją do rozważenia. Zastanawiając się więc nad zakupem idealnego dla siebie pojazdu ciężarowego, warto rozważyć naszą propozycję. Poznaj MAN TGL 8.220 4×2 dane techniczne i sprawdź, czy spełnia Twoje oczekiwania co do niezbędnego wyposażenia oraz parametrów poszczególnych układów składowych.

MAN TGL 8.220 4×2 – jaką szoferkę wybierasz?

Prezentowany przez nas MAN z rodziny TGL seria 8.220 dostępny jest na rynku z kabinami typu C/L/LX/Crew. Wyposażony może być zarówno w manualną, jak i automatyczną skrzynią biegów. Dzięki czemu w zależności od indywidualnych upodobań i potrzeb każdy z kierowców zawodowych może wybrać model, który zapewni mu odpowiedni komfort pracy. W każdej z kabin znajduje się między innymi radio oraz klimatyzacja. Wielofunkcyjna kierownica ze wspomaganiem, tempomat oraz tachograf jeszcze mocniej podkreślają nacisk, jaki kładzie się na zapewnienie bezpiecznego użytkowania tego samochodu ciężarowego. Całość dopełniają elektryczne szyby, które z całą pewnością wpływają na podniesienie standardu przedstawianego przez nas MANA.

Pneumatyczne zawieszenie – efektywne, a zarazem ekonomiczne rozwiązanie

Dzięki regulowanemu zawieszeniu pneumatycznemu, w zależności od potrzeb kierowca jest w stanie opuścić lub podnieść w żądanym przedziale kabinę, tak by bez trudu pokonać napotkane przeszkody na drodze. System kontroli trakcji ASR, jak również stabilizacja toru jazdy ESP oraz ABS sprawiają, że ciężarówka ta bardzo dobrze radzi sobie na różnej nawierzchni. Nie musisz więc martwić się niekontrolowanym ślizganiem się kół. Wszystko to sprawia, że auto jest bezpieczne i przyjemne w użytkowaniu.

Szybki kontakt!
+
Wyślij!